Subject: teabenõue
From: "Arsi Pavelts | NOVE" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 17:32:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tänases err-i uudises on kirjas järgmine: „Riigikohus esitas juba mullu
kevadel justiitsministeeriumile seaduseelnõude kavandid, kuidas
kohtusüsteemi ülesandeid piirata, vähendada menetluste bürokraatiat ning
vähendada kohtuvaidluste arvu.“

Palun edastada mulle märgitud Riigikohtu seaduseelnõude kavand (kavandid)
ühes kõigi võimalike kaas-, seletus- jm kirjadega, mis on otseselt või
kaudselt viidatud Riigikohtu dokumendi (dokumentidega) seotud.

https://www.err.ee/1609701534/riigikohtu-esimees-pigem-toetab-sama-astme-k
ohtute-uhendamise-plaani

Vajadusel käsitleda minu pöördumist teabenõudena.

Tänan!

Arsi Pavelts

Arsi Pavelts / PhD
Vandeadvokaat / Partner
+372 610 8015 / +372 5561 6888
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Advokaadibüroo NOVE OÜ
Estonia pst 9, Solarise keskus, 10143 Tallinn
+372 610 8010
 <http://www.nove.ee/> www.nove.ee

 <https://nove.ee/>

 <https://www.facebook.com/nove.advokaadibyroo>
 <https://www.linkedin.com/company/15170883>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni,
mille avaldamine on keelatud. Kui e-kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis
palun teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri ja selle
manused oma arvutisüsteemist. Täname teid!